Συχνές Ερωτήσεις

ΓΕΝΙΚΑ

Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Όχι, μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση όμως που κάνετε εγγραφή, απολαμβάνετε επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρει η Futura (πχ Λίστα αγαπημένων,αποθήκευση παραγγελιών κτλ).

Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;

Στη Futura προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα για παραγγελία. Παρ όλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις, όπου κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για να είστε 100% σίγουροι ότι η παραγγελία που κάνατε δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα από την στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας.

Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e­mail;

Εφόσον στην παραγγελία σας, έχετε δώσει ένα έγκυρο e­mail επικοινωνίας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας μέσα σε 24 ώρες από την στιγμή που την δημιουργήσετε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται με βάση το όγκο των προϊόντων, τον τόπο προορισμού και την τοποθεσία του προμηθευτή. Τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται αυτόματα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν έχουμε έχουμε κάποια προσφορά για την τοποθεσία σας, μπορούμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία σας μέχρι το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας. Σε κάθε περίπτωση, αφού δημιουργήσετε την παραγγελία σας, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας σας.

Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να έχετε την παραγγελία σας άμεσα. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τα παρακάτω:
◙ Την αμεσότητα του πρακτορείου μεταφορών της περιοχής σας.
◙ Τον χρόνο που χρειάζεται ο προμηθευτής/κατασκευαστής για να μας προμηθεύσει το προϊόν.

Μου παρέχετε κάποια εγγύηση;

Είμαστε πίσω από την ποιότητα και την απόδοση όλων των προϊόντων μας. Στο ατυχές γεγονός, τα έπιπλα να έρθουν με κάποιο ελάττωμα, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να επιλυθεί το πρόβλημα σας!

Main Menu